|
Una proposta única en el seu gènere. Un espectacle on s'interpreta en directe una nova banda sonora que Carles Cases ha composat per a la pel.lícula " Els Intocables". Una experiència suggerent i innovadora. Una creació acurada en la que la suma d'imatges i música en directe dóna com a resultat un espectacle de factura impecable que transporta l'espectador fins a un privilegiat espai des d'on gaudir d'un muntatge inèdit i arrabassador.
L'Espectacle està creat a partir d'un re-muntatge de la pel.lícula de Brian de Palma, escurçat i sense diàlegs, que manté l'acció i la força de descripció visual de l'obra original. Un muntatge que també conté fragments de la versió en blanc i negre de la mateixa obra, The Scarface Mob, realitzada el 1957 en format televisiu. Tot el concert es desenvolupa en base a aquestes imatges, i tant la il.luminació com la posada ene scena traslladen l'espectador a un estudi de gravació de música per a cinema, a un moment d'intimitat entre els músics i les imatges on es genera l'espectacle.
Músics: Raynald Colom, trompeta. Raül Reverter, saxo. Álvaro Fernández, cello. Jordi Gaspar, bass. Lluís Ribalta, drums. Carles Cases, composer & piano
Direcció artística: Enric Rovira
VEURE L'ESPECTACLE
Per més informació: www.lageneralsl.com www.carlescases.com
|