La General


Tel: 93 877 08 08         lageneral@lageneralsl.com
           

ANNA ROCA


Companyia: 

ANNA ROCA

Espectacle: 

Quan l'ANNA ROCA va irrompre a escena i va començar a explicar contes, va canviar alguna cosa. Alguna cosa havia passat. La seva manera d'explicar-los, d'acompanyar-los amb elements a escena sense perdre el to natural dels narradors, va enriquir, i de quina manera, el panorama dels narradors de contes. I és que l'Anna és una narradora, molt bona narradora de contes, si. Però també és actriu. I una bon intèrpret. I sempre amb uns acabats escènic que fan goig.  Això, un goig. Sempre és un goig escoltar l'Anna Roca. 

Argument: 
CAN PERE PETIT.-La Teresina és la masovera d'una casa de pagès. Cada dia, quan s'aixeca pel matí, el primer que fa és cuidar les bèsties, i si ha gent, els explica les històries de la casa.L'espectacle comença amb la presentació de la Teresina, de totes les bèsties de la casa: ànecs, porcs, conills, vaques, etc. i de les excel.lències de la seva verdura (cantant una cançó). Per a completar l'ambient de la casa de pagès presenta al seu home (imaginari) quan aquest se'n va a treballar al camp.

CONTES AL TERRAT.-Tot i tenir el conte com a text principal de l'espectacle, Contes al terrat, parteix d'un lloc concret (Un terrat) i d'una situació (una nena, la Mariona, estenent roba) que fan que els contes apareguin com a històries reals o creades per la imaginació d'una nena.

CONTENCINC.- És un espectacle de contes teatralitzats amb molt de ritme i canvis de veu. Aquest espectacle està format per diferents històries que tracten els mals costums, la gelosia entre germans, l'amistat... I aprofitant que tots els nens i nenes coneixen en Patufet i la Rateta que escombrava l'escaleta, aprofitem per canviar el ritme i fer pujar nens a l'escenari a participar de l'obra. Espectacle representat per Adrea Zayas.

 LES SABATES NOVES DE L'EMPERADOR.-L'obra es desenvolupa al darrera d'una botiga de sabates. No es tracta d'un rera-botiga normal sinó que és la sabateria a on s'arreglen les sabates dels personatges dels contes.El personatge no és el sabater, com seria d'esperar, sinó el seu ajudant. El sabater treballa de nit i descansa de dia mentre que el seu ajudant ho fa de l'inrevés.